KHAS UNTUK YANG ADA ANGIN, SEMBELIT, SEBU, GASTRIK, GERD & ANXIETY

Kenapa jantung jadi berdegup laju, sesak nafas, nafas tak lawas. Susah nak tido dan serba tak kena?

  • Gelisah
  • Cepat marah
  • Sakit badan
  • berdenyut-denyut
  • Sebu ulu hati/dada ketat/refluks
  • Sendawa banyak
  • Sembelit

Ramai juga ahli group GASTRIK, GERD ANXIETY yang tanya soalan macam ni. Simptom di atas ini orang tua-tua dulu panggil penyakit

ANGIN

TAHUKAH ANDA ??

APA BERLAKU JIKA DIBIARKAN ?

TAHUKAH ANDA ?

MASALAH INI TERJADI APABILA KITA TERDEDAH DENGAN MASALAH DIBAWAH

MAKAN LEWAT / TAK JAGA MAKAN

TIDUR LEWAT

STRESS BERLEBIHAN

MEROKOK

MENGAMBIL UBAT YANG BERLEBIHAN

Hampir 75% rakyat Malaysia mengamalkan gaya hidup yang tidak sihat dan ianya masih diamalkan sehingga ke hari ini.

Ramai orang ambil mudah dengan gaya hidup yang tidak sihat ini, kononya masalah ini tidak memberi mudarat di masa hadapan, tapi tahu tak jika dibiarkan akan menjadi lebih teruk lagi​

kanser-1.jpg

Usus yang tidak sihat sering menjadi punca utama kepada penyakit serius seperti kanser kolon / usus.
JAGALAH KESIHATAN USUS ANDA SEKARANG

APA KATA PENGGUNA G6 PLUS

TESTIMONI SEBU/SAKIT ULU HATI/DADA KEJAP/GASTRIK

Alhamdulillah, sendawa banyak sekali, sebu yang ketat diperut sudah tak ada. Sakit ulu hati dan dada kejap pun dah hilang.Moga masalah gastrik tiada lagi,” Encik Azmi

MEMPERKENALKAN

Minuman Botanikal  Campuran

JUS G6 PLUS

G6 PLUS diperkaya dengan 6 bahan bermutu tinggi yang mana teramat sesuai untuk orang Asia kerana di formulasikan dari teknology Jerman yang di iktiraf dunia dimana mampu merawat sistem pencernaan dan penghadaman disamping membekalkan nutrisi yang mencukup untuk tenaga serta kecergasan badan.

MASALAH APA YANG BOLEH DISELESAIKAN DENGAN G6PLUS?

DILULUSKAN DAN DIJAMIN SELAMAT UNTUK DIGUNAKAN

Ramai diluar sana yang berani menggunakan produk yang tidak diluluskan oleh pihak KKM, mula-mula pakai memang okey tetapi bila kelamaan akan memberi kesan yang BURUK pada kesihatan dan merosakkan buah pinggang.

VIDEO CARA PROSES G6 PLUS DARI KILANG

KENAPA PAKAR-PAKAR MENGATAKAN G6PLUS INI LAIN DARI YANG LAIN?

TESTIMONI SESAK NAFAS/DADA SEMPUT

“Alhamdulillah, baru dua hari minum G6 Plus, dada dah kurang semput, nafas pun rasa lancar. Bagaikan diber nafas yang baru”. Puan Kartini

Testimoni Perut Kembung/ Badan Lesu

Perut kembung dan takde tenaga nak kerja, perasaan takut macam-macam. Alhamdulillah dah tak ada semua tu -Tuan Zul

Testimoni Susah Nak Tidur/Lena

Sebelum ini nak tidur selalu kena telan ubat, Alhamdulillah sekarang asbab G6 Plus ni nak tidur dah x perlu ambil ubat dah. -Puan Norfarhana.

FEEDBACK DARI PENGGUNA G6 PLUS

Alhamdulillah Gastrik dah semakin baik, repeat lagi 3 botol

Sembelit, Angin Sebu, Darah Tinggi, Selalu Berdebar-debar dan tidur larut malam sudah selesai

Sudah minum 2 botol, Angin dalam badan dah kurang

Baru 5 kali minum, gastrik 80% dah sembuh

Alhamdulillah sudah minum 2 botol, Gastrik dan Gerd dah pulih

Alhamdulillah, repeat lagi 3 botol, Sesak Nafas dah hilang, Perut Kembung dan Angin dah berkurang

COD/Online Payment

Duit boleh dicari, kesihatan tidak boleh dibeli

Promosi akan Tamat

13/06/2024

Jam
Minit
Saat

Beli dan menang, anda berpeluang untuk menyertai cabutan bertuah di bawah. Dapatkan ORDER ID anda selepas membuat pembelian

Special lagi untuk anda hari ini, kami berikan FREEGIFT seperti dibawah

BERTINDAK SEKARANG

Kepada mereka yang betul-betul nak ikhtiar keluar dari masalah di atas, kami yakin dengan pilihan yang dibuat itu adalah tepat, dan percayalah pilihan ini akan memberi sinar harapan baru kepada anda.

Testimoni Pengguna

< Gerakkan ke kiri untuk lihat testimoni lain >

Previous
Next

< Gerakkan ke kiri untuk lihat testimoni lain >

Previous
Next

FEEDBACK DARI PENGGUNA G6 PLUS

Soalan Lazim

Untuk kesan terbaik ambil 15ml setiap pagi selepas sarapan dan waktu malam sebelum tidur, Cup sukatan disediakan

Tak, G6Plus menggunakan ramuan herba asli dari turun temurun terdiri dari 6 bahan terpilih seperti madu,aloe vera, bawang putih, halia bara, delima & buah prume

Pengkelasan produk merupakan produk yang TIDAK DIKAWAL oleh Pihak Berkuasa Kawalan Dadah (PBKD). Rujukan no siri permohonan : 091219/12/017

Barang akan sampai dalam masa 1 – 5 hari bekerja.
Selalunya cuma akan ambil masa 1 – 3 hari sahaja.
Kalau selepas 5 hari tapi barang anda belum sampai, boleh hubungi kami di 01163469213

Ya, selepas membuat pembelian wakil kami akan hubungi atau whatsapp untuk membantu menyelesaikan masalah gastrik Tuan/Puan

AINA OHANA EMPIRE

LOT 453A TINGKAT 1 JALAN PASIR AKAR, KAMPUNG BALIK BUKIT, JERTEH 22000 JERTEH TERENGGANU

0163759510

chzventure92@gmail.com

Copyright © 2021
Powered by Aina Ohana Empire Digital Marketing