ANXIETY, JANTUNG LAJU,DADA SEMPIT,SESAK NAFAS,TIDUR TAK LENA, PENING KEPALA, RASA MUAL

PERNAHKAH ANDA MENGALAMI TANDA-TANDA SEPERTI DIBAWAH ?

✔️ Tidur Tak Lena

✔️ Jantung Berdegup Laju

✔️ Asyik fikir bukan-bukan

✔️ Berpeluh dan Gelisah

✔️ Menangis bila berseorangan

✔️ Emosi Terganggu Setiap Masa

✔️ Letih dan Lesu

✔️ Rasa Mual

✔️ Pening Kepala

✔️ Tangan terketar-tetar

✔️ Sesak Nafas
✔️ Dada Sakit Mencucuk-cucuk
✔️ Nafas Tak Lawas
✔️ Kebas Kaki dan Tangan

✔️ Perut Kembung

✔️ Gastrik

PUNCANYA ADALAH

ANGIN

ANGIN

Jika Tuan/Puan ada tanda-tanda di atas, produk ini sangat sesuai untuk Tuan/Puan

Baru 2 kali minum dah dapat melegakan masalah

Testimoni Susah Nak Tidur/Perasaan Takut/ Emosi Tidak Menentu

Sebelum ini nak tidur selalu kena telan ubat sebab dalam keadaan tak tenang emosi tak menentu, Alhamdulillah sekarang asbab G6 Plus ni nak tidur dah x perlu ambil ubat dah. -Puan Norfarhana.

Testimoni

Testimoni Perasaan Takut/Badan Lesu/Perut Kembung

Perut kembung dan takde tenaga nak kerja, perasaan takut macam-macam. Alhamdulillah dah tak ada semua tu -Tuan Zul

Testimoni Video

Temubual bersama Cik Silvia dari Perak yang sembuh dari Anxiety setelah menggunakan G6 Plus

Testimoni Video

Temubual bersama Akak yang bagi ayah mertua minum G6 PLUS ( ada anxiety ) .. ikuti kisah akak ni..

JANGAN DAH MUDARATKAN DIRI BARU TERCARI-CARI PENAWAR

KEHIDUPAN KITA SENTIASA TERDEDAH DENGAN MASALAH BEGINI?

Badan cepat letih

Berjalan tak sampai 5 minit, badan letih macam berjalan berjam-jam.

Kebas tangan dan Kaki

Tangan dan kaki rasa kebas seperti kesemutan dan jadi rasa nak pitam.

Kerap sakit dada

Rasa senak di bahagian dada dan kadang-kadang sesak nafas.

Perut Kembung

Angin susah nak keluar, rasa berdebar dan fikir macam nak mat*. Rasa sejuk sedangkan cuaca panas.

Angin 1 badan

Jangan tunggu angin naik sampai ke kepala, boleh menyebabkan pitam dan strok otak.

Tidur tak lena

Angin terlalu banyak dalam badan disebabkan saluran darah bercampur/dipenuhi dengan angin.

Hampir 80% golongan berumur 35 hingga 60+ tahun keatas  yang menghadapi situasi ini dan ianya masih wujud sehingga hari ini

Ramai orang tak ambik kisah sebab selalu di gambarkan berita palsu yang kononya masalah ini akan hilang dengan sendiri, tapi percaya tak, kalau dibiarkan akan menjadi lebih teruk lagi.

TESTIMONI Rasa Takut/Fikiran Tak Menentu/Pedih Ulu Hati/Sesak Nafas/

Alhamdulillah, sudah kurang pedih ulu hati, sesak nafas, fikiran tak menentu rasa takut tidur malam. Selera makan pun dah bertambah,” Puan Nadiah

MEMPERKENALKAN

JUS G6 PLUS

G6 PLUS diperkaya dengan 6 BAHAN BERMUTU TINGGI yang mana teramat sesuai untuk orang malaysia kerana di fomularasikan dari teknology JERMAN yang di iktiraf dunia dimana mampu MERAWAT SISTEM PENCERNAAN DAN PENGHADAMAN disamping membekalkan nutrisi yang mencukup untuk tenaga serta kecergasan badan.

APA KESAN SELEPAS MENGAMALKAN JUS G6 PLUS ?

G6 PLUS MEMBANTU MEREKA YANG ADA MASALAH SEPERTI :

SELAMAT KE G6 PLUS NI?

Telah diuji secara klinikal. Selamat digunakan dan berdaftar dengan KKM

Ramai diluar sana yang berani menggunakan produk yang tidak diluluskan oleh pihak KKM, mula-mula pakai memang okey tetapi bila kelamaan akan memberi kesan yang BURUK pada kesihatan, waktu tu menangis kat bucu katil pun takda guna dah, so kita jangan jadi macam tu .. G6 PLUS ni kan selamat untuk digunakan..

Kenapa pakar-pakar mengatakan G6 PLUS ni lain dari yang lain

TESTIMONI SESAK NAFAS/DADA SEMPUT

“Alhamdulillah, baru dua hari minum G6 Plus, dada dah kurang semput, nafas pun rasa lancar. Bagaikan diber nafas yang baru”. Puan Kartini

TESTIMONI SEBU/SAKIT ULU HATI/DADA KEJAP/GASTRIK

Alhamdulillah, sendawa banyak sekali, sebu yang ketat diperut sudah tak ada. Sakit ulu hati dan dada kejap pun dah hilang.Moga masalah gastrik tiada lagi,” Encik Azmi

FEEDBACK DARI PENGGUNA G6 PLUS

FEEDBACK DARI PENGGUNA G6 PLUS

FEEDBACK DARI PENGGUNA G6 PLUS

SPECIAL UNTUK ANDA YANG TEMPAH G6 PLUS HARI INI

Kami juga berbesar hati untuk bagi HADIAH CABUTAN BERTUAH kepada meraka yang membeli dengan kami.

Kami juga berikan FREEGIFT seperti dibawah

Untuk mereka yang betul2 nak keluar dari masalah di atas, kami berbangga dengan anda, kerana tindakan anda dan kepercayaan anda kepada produk kami.

COD/Online Payment

Promosi akan Tamat

13/06/2024

Jam
Minit
Saat

BERTINDAK SEKARANG

Testimoni Pengguna

< Gerakkan ke kiri untuk lihat testimoni lain >

Previous
Next

< Gerakkan ke kiri untuk lihat testimoni lain >

Previous
Next

Soalan Lazim

Untuk kesan terbaik ambil 15ml setiap pagi selepas sarapan dan waktu malam sebelum tidur, Cup sukatan disediakan

Kesan terawal yang kami terima dari pelanggan adalah seawal 2 – 7 hari penggunaan. Tetapi mengikut antibodi masing2, ada cepat ada lambat.

Produk kami berasaskan bahan semulajadi dan tiada bahan campuran kimia, selamat digunakan tanpa ragu2.

1 Botol ada 300ML dan boleh tahan sehingga 25 – 30 hari mengikut kegunaan hMyISAMn.

Produk G6 Plus ni rasanya manis kurma dan tiada pemanis tiruan yang terlarang. Selamat digunakan.

Tidak, produk kami tidak mempunyai gula, dan manis asli dari bahan2 semulajadi.

Tak, G6Plus menggunakan ramuan herba asli dari turun temurun terdiri dari 6 bahan terpilih seperti madu,aloe vera, bawang putih, halia bara, delima & buah prume

Pengkelasan produk merupakan produk yang TIDAK DIKAWAL oleh Pihak Berkuasa Kawalan Dadah (PBKD). Rujukan no siri permohonan : 091219/12/017

Barang akan sampai dalam masa 1 – 5 hari bekerja.
Selalunya cuma akan ambil masa 1 – 3 hari sahaja.
Kalau selepas 5 hari tapi barang anda belum sampai, boleh hubungi kami di 01163469213

Ya, selepas membuat pembelian wakil kami akan hubungi atau whatsapp untuk membantu menyelesaikan masalah gastrik Tuan/Puan

AINA OHANA EMPIRE

LOT 453A TINGKAT 1 JALAN PASIR AKAR, KAMPUNG BALIK BUKIT, JERTEH 22000 JERTEH TERENGGANU

0163759510

chzventure92@gmail.com

Copyright © 2021
Powered by Aina Ohana Empire Digital Marketing