PERUT SEBU, JANTUNG BERDEGUP LAJU, SAKIT DADA, KEBAS DAN TIDUR TERNGANGGU

FAKTA : Kajian menunjukkan 80% mereka yang berumur 35-60+ tahun keatas paling ramai mengalami masalah seperti dibawah

PUNCA UTAMANYA

ANGIN

ANGIN

  • Jantung berdegup laju
  • Sesak Nafas
  • Susah Tidur/Tidur tak lena
  • Perut Kembung
  • Sebu
  • Gastrik/Angin
  • Dada Sempit
  • Sembelit
  • Cirit Birit
  • Pedih tekak
  • Kebas kaki dan tangan
  • Badan cepat letih/lesu

Baru 2 kali minum dah dapat melegakan masalah Gastrik & Angin

Testimoni Susah Nak Tidur/Lena

Sebelum ini nak tidur selalu kena telan ubat, Alhamdulillah sekarang asbab G6 Plus ni nak tidur dah x perlu ambil ubat dah. -Puan Norfarhana.

Testimoni

Testimoni Perut Kembung/ Badan Lesu

Perut kembung dan takde tenaga nak kerja, perasaan takut macam-macam. Alhamdulillah dah tak ada semua tu -Tuan Zul

Testimoni Video

Temubual bersama Akak yang bagi ayah mertua minum G6 PLUS ( ada anxiety ) .. ikuti kisah akak ni.

JANGAN DAH MUDARATKAN DIRI BARU TERCARI-CARI PENAWAR

JIKA ADA TANDA-TANDA DIBAWAH ANDA BERISIKO

Lebam pada badan

Kalau dibiarkan lama kelamaan sel saraf mati dan menjadi kehitaman dan terpaksa di POTONG

Kebas tangan dan Kaki

Tangan dan kaki rasa kebas seperti kesemutan dan jadi rasa nak pitam.

Kerap sakit dada

Rasa senak di bahagian dada dan kadang-kadang sesak nafas.

Perut Kembung

Angin susah nak keluar, rasa berdebar dan fikir macam nak mat*. Rasa sejuk sedangkan cuaca panas.

Angin 1 badan

Jangan tunggu angin naik sampai ke kepala, boleh menyebabkan pitam dan strok otak.

Tidur tak lena

Angin terlalu banyak dalam badan disebabkan saluran darah bercampur/dipenuhi dengan angin.

Tegang urat belikat

Sakit kepala yang kronik, sukar bernafas , perut rasa penuh dan tidak selesa nak tidur

Hampir 80% golongan berumur 35 hingga 60+ tahun keatas  yang menghadapi situasi ini dan ianya masih wujud sehingga hari ini

Ramai orang tak ambik kisah sebab selalu di gambarkan berita palsu yang kononya masalah ini akan hilang dengan sendiri, tapi percaya tak, kalau dibiarkan akan menjadi lebih teruk lagi.

Alhamdulillah , baru 2 hari minum G6 PLus, dada dah tak semput, terasa diberi nafas baru, mana taknya, HAMPIR 1 TAHUN menanggung derita ni. Alhamdulillah sekarang dah sembuh.

MEMPERKENALKAN

JUS G6 PLUS

G6 PLUS diperkaya dengan 6 BAHAN BERMUTU TINGGI yang mana teramat sesuai untuk orang malaysia kerana di fomularasikan dari teknology JERMAN yang di iktiraf dunia dimana mampu MERAWAT SISTEM PENCERNAAN DAN PENGHADAMAN disamping membekalkan nutrisi yang mencukup untuk tenaga serta kecergasan badan.

VIDEO CARA PROSES G6 PLUS DARI KILANG

APA KESAN SELEPAS MENGAMALKAN JUS G6 PLUS ?

G6 PLUS MEMBANTU MEREKA YANG ADA MASALAH SEPERTI :

DILULUSKAN DAN DIJAMIN SELAMAT UNTUK DIGUNAKAN

Ramai diluar sana yang berani menggunakan produk yang tidak diluluskan oleh pihak KKM, mula-mula pakai memang okey tetapi bila kelamaan akan memberi kesan yang BURUK pada kesihatan, waktu tu menangis kat bucu katil pun takda guna dah, so kita jangan jadi macam tu .. G6 PLUS ni kan selamat untuk digunakan..

Kenapa pakar-pakar mengatakan G6 PLUS ni lain dari yang lain

Cara Minum G6 PLUS

Baru 2 Hari Minum G6 Plus

Lepas hari ke2 ambil G6 dia terus cuci perut saya. Sendawa, sebu dan satu lagi sakit ulu hati semua dh clear. – En.Azmi

FEED BACK DARI PENGGUNA G6 PLUS

PROMOSI AKAN TAMAT

05/03/2024

Jam
Minit
Saat

Bayar pada POSMEN atau SECARA ONLINE Sekarang !!!

Jangan biarkan ANGIN sampai di KEPALA kerana ianya boleh menganggu SALURAN DARAH dan juga boleh mengakibatkan
STROK OTAK.

Beli Dan Menang

Kami juga berbesar hati untuk bagi HADIAH CABUTAN BERTUAH kepada meraka yang membeli dengan kami.

Special untuk anda hari ini, kami berikan FREEGIFT seperti dibawah

BERTINDAK SEKARANG

Untuk mereka yang betul2 nak keluar dari masalah di atas, kami berbangga dengan anda, kerana tindakan anda dan kepercayaan anda kepada produk kami.

TESTIMONI PENGGUNA

< Gerakkan ke kiri untuk lihat testimoni lain >

Previous
Next

< Gerakkan ke kiri untuk lihat testimoni lain >

< Gerakkan ke kiri untuk lihat testimoni lain >

Previous
Next

Soalan Lazim

Untuk kesan terbaik ambil 15ml setiap pagi selepas sarapan dan waktu malam sebelum tidur, Cup sukatan disediakan

Kesan terawal yang kami terima dari pelanggan adalah seawal 2 – 7 hari penggunaan. Tetapi mengikut antibodi masing2, ada cepat ada lambat.

Produk kami berasaskan bahan semulajadi dan tiada bahan campuran kimia, selamat digunakan tanpa ragu2.

1 Botol ada 300ML dan boleh tahan sehingga 25 – 30 hari mengikut kegunaan hMyISAMn.

Produk G6 Plus ni rasanya manis kurma dan tiada pemanis tiruan yang terlarang. Selamat digunakan.

Tidak, produk kami tidak mempunyai gula, dan manis asli dari bahan2 semulajadi.

Tak, G6Plus menggunakan ramuan herba asli dari turun temurun terdiri dari 6 bahan terpilih seperti madu,aloe vera, bawang putih, halia bara, delima & buah prume

Pengkelasan produk merupakan produk yang TIDAK DIKAWAL oleh Pihak Berkuasa Kawalan Dadah (PBKD). Rujukan no siri permohonan : 091219/12/017

Barang akan sampai dalam masa 1 – 5 hari bekerja.
Selalunya cuma akan ambil masa 1 – 3 hari sahaja.
Kalau selepas 5 hari tapi barang anda belum sampai, boleh hubungi kami di 01163469213

Ya, selepas membuat pembelian wakil kami akan hubungi atau whatsapp untuk membantu menyelesaikan masalah gastrik Tuan/Puan

AINA OHANA EMPIRE

LOT 453A TINGKAT 1 JALAN PASIR AKAR, KAMPUNG BALIK BUKIT, JERTEH 22000 JERTEH TERENGGANU

0163759510

trf312@gmail.com

Copyright © 2021
Powered by Aina Ohana Empire Digital Marketing